Wat kan ik doen als mijn schade niet binnen de garantie valt?

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Als je schade hebt aan je InnoPet product dat niet binnen de garantie valt, zijn er nog stappen die je kunt nemen:

 

Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via support@innopet.nl of direct via ons helpcenter om een aanvraag in te dienen. 

 

Stap 2: Aanvraag voor reserveonderdelen

Wij hebben de meeste reserveonderdelen voor onze producten op voorraad. Als je schade hebt die niet onder de garantie valt, kunnen deze onderdelen vaak worden aangeschaft. Bij je aanvraag hebben we het artikelnummer van het product nodig. Als je dat niet weet, volstaat het om een afbeelding van het product mee te sturen.

 

Stap 3: Verzendkosten berekenen

Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we ook je adresgegevens nodig. Hiermee kunnen we de verzendkosten voor je berekenen.

 

Stap 4: Uitvoeren van de betaling

Nadat we jouw bericht hebben ontvangen zullen we de prijs (inclusief verzendkosten) en onze bankgegevens naar je communiceren. Zodra wij de betaling hebben ontvangen zullen wij het onderdeel naar jou toe sturen. 

 

Artikelen in deze sectie

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0