Wanneer je een garantieclaim indient, volgen we een stappenplan om het probleem op te lossen.
Stap 1: Vul het garantieaanvraag formulier in
Een garantieclaim vul je in via het garantieaanvraag formulier. Om dit formulier volledig in te vullen heb je onderstaande gegevens nodig:
- Een kopie van het aankoopbewijs, waarop de aankoopdatum vermeld staat.
- Een foto of video van het probleem dat je ervaart met het product.
- Het productienummer van het artikel, indien beschikbaar. Klik hier als je hulp nodig hebt bij het vinden van het productienummer van jouw InnoPet product.
Stap 2: Beoordeling van de claim
Als de claim binnen de fabrieksgarantie valt, zullen wel de situatie beoordelen. In de meeste gevallen zal het betreffende onderdeel worden vervangen. Dit onderdeel wordt rechtstreeks vanuit ons naar jou verzonden.
Stap 3: Vervanging van het hele artikel
Indien wij van mening zijn dat het noodzakelijk is om het gehele artikel te vervangen, zullen we dit doen. We zullen echter het oude model terug moeten krijgen. We vragen je om het direct naar ons te sturen. InnoPet zal altijd de verzendkosten hiervoor op zich nemen.
Ons doel is om jouw garantieclaim zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen, en we staan klaar om je te ondersteunen gedurende het proces.